Saturday, June 30, 2012

raindrop

yes, i don't mind if its with you.



source: tumblr

Sunday, June 24, 2012

fix


i am scared but what is more scarier than not having the chance to do the right things. and so the time has come. i'll fix this. i'll make it right once again.
i'll change it.

iman nur aima


Saturday, June 23, 2012

random pictures

cleaning my lappy...and here's some of pictures that is too good to discard from my own memory...so i let my blog keep it for me....


i do not remember what this '3 tiang' is all about... been here few times

i remember this is at the front of the tiang

 the already died plants at office

strolling around USM and i usually captured what ever ahead of me

stress out... i would walk alone at this place.

'the walking lane' 

feeding the "can't remember" it's name creature

btw, it is not a turtle

no idea

'love birds' langkawi

view from pullman

i guess, i captured this because i'm impress with the car at the front

KL

KL from Seri Pacific

i'm a green tea junkie...

taken somewhere in kelantan

banjaran titiwangsa

perfect view!

freshly cut grass...

rainy day in USM

reading book while eating alone

georgetown from bayview window

home cook lunch...superb!

iman nur aima



Wednesday, June 20, 2012

no longer with heart beating



Walking mindlessly, without soul, without essence
Lost in the dark 
Every pieces of sense are lay to rest deep in the hole
Nothing to hang upon
I am breathing but no longer with the heart beating


iman nur aima

Monday, June 18, 2012

kerja


kerja baru setiap hujung minggu :)

nak potrait anda, sila email imanur.aima@yahoo.com (kidding...don't email me)



Thursday, June 7, 2012

half year through

when i woke up today, i realise that it is june- half year through...rasanya baru semalam januari 2012 bermula and here i am in early june... 

Ya Allah, apakah usaha yang telah aku kerjakan...? -silent thought-

iman nur ima


Friday, June 1, 2012

Skrip Mek Yah - Bunohan

tak banyak filem Malaysia di mana aku benar-benar jatuh cinta dengan skripnya. tak banyak yang aku ingat, mungkin satu atau dua, Puteri Gunung Ledang dan Gila-Gila Remaja.... yang lain, samar-samar. bersungguh-sungguh aku google skrip filem Bunohan tapi hampa, lantas bersungguh-sungguh aku salin skrip Bunohan yang aku paling suka.... dalam skrip ni terjawab segala-galanya. mungkin ada ralat untuk salinan aku ini di sana-sini, tapi bukan hari-hari aku menonton filem dengan loghat kelantan sepenuhnya kan... sekarang ni, hari-hari baca skrip ni style lembut macam Tengku Azura :)

mek yah: maso abe bini lain, yah tahu doh. segalo-galo ake hanco. maghi, ikut yah...

pok eng: lambat dah yah...

mek yah: lambat, belum habih. nok pulih, keno amik maso. maso pon keno pulih jugok. tengoklah yah ni, keno mamoh, keno seyok beceghai pecoh duo, tetap ado lagi sini. tak do lagi oghe srupo yah ni. yah hok penghabise...

pok eng: mu degil yah, keghas srupo batu...

mek yah: cagho ni jo lah buleh buat oghe srupo yah ni idop. kalo tidak cagho ni, yah jadi seghupo oghe lain. buwe bumi, tolok abih cinto kito.

pok eng: cinto aku tak penah bekughe yah...

meh yah: yah tak penah malu dengan kaseh saye kito. walau sampei jadi haiwe meghato meghakak ateh bumi. tapi abe, abe lupo dengan kecek kigho kito. kito becinto, kito nyanyikan semangat tanah...

pok eng: tutorlah, nyanyilah...

mek yah: yah keno lepaih semangat hok terpeghangkap dale diri abe. bia sumo leh kelik ke tanoh semulo...

pok eng: aku tak cekap doh...

mek yah: yah nak wi abe semangat. sampei kito buleh besuo semulo, betutor penoh makno, bicagho kito ibaghat jejok ateh tanah. hembuish napeh kito meniup dedaune, mengocak air, meneba ke burong. bagho cinto kito membako seluruh dunio.

ILHAM


p/s selain skrip, aku jatuh cinta dengan ilham.


iman nur aima



the end


i didn't cried and i didn't fought back
i knew it since last night
situation accepted
the end