Wednesday, March 20, 2013

15 mins stare


15 minit aku dok 'stare' benda alah ni sebab:

satu, hari ini bermula dengan sedih dan kelaparan!

dua, aku suka chocolate, cake dan seumpama denganya...

tiga, "its patrick! and what you're doing in that cake dude!!" *make my day*

iman nur aima

Thursday, March 7, 2013

cantik

aku mimpi tentang sepasang suami isteri malam tadi (tak dak benda lain nk mimpi dah?). 

yang si suami tu cakap....

"dia semakin cantik, lebih cantik dari waktu mula-mula saya jumpa dia. dulu pun dia cantik, sekarang pun dia cantik... malah, bertambah-tambah cantik setiap hari! dia sungguh-sungguh cantik... 10 tahun, 20 tahun, 30 tahun... dia isteri yang cantik"

berapa banyak cantik laaaaaaa.... anyway, the wife dok genang-genang ayaq mata... so aku tak boleh lah nak gelak banyak sangat... aku ikut genang ayaq mata sekali *big grin*

iman nur aima

Wednesday, March 6, 2013

the butterfly effect



did you know that the life span of an average butterfly is only about a month? 
so please
set her free, let her be. she wants to die her own way.


p/s - In chaos theory, the butterfly effect is the sensitive dependence on initial conditions, where a small change at one place in a deterministic nonlinear system can result in large differences to a later state. The name of the effect, coined by Edward Lorenz, is derived from the theoretical example of a hurricane's formation being contingent on whether or not a distant butterfly had flapped its wings several weeks before (Source: Wikipedia).

iman nur aima