Friday, October 11, 2013

Buya the Cat

Habis waktu kerja, aku mesti ‘extremely excited’ nak balik rumah cepat sebab nak main-main dengan Buya; antara objek bukan manusia yang paling aku suka!

Buka je ‘padlock’ rumah, Buya mesti ada depan pintu, tunggu semua orang balik rumah letteww...rindu kot sebab seharian dah kena tinggal sorang-sorang kat rumah. Bila masuk rumah, aku mula la bercakap dengan Buya...macam laaaaaaaaaa dia faham...

“Buyaaa....sini!”
“Buya, buat ape tu!”
“Buya sihaatt!” (sambil nak kiss-kiss dia, hahah...tapi takkan kiss betul-betul sebab nanti gatal hidung)
“aloalo...comeeeyyynyaa Buyaaa!”

Kadang-kadang Buya kena marah dengan aku, marah tapi dok gelak-gelakkan dia sebab dia pandai buat muka kesian.

“Buya! Get out from my room!”
“Maaakannn je kerja dia!! Makan tido, makan tido!! Move Buya, Move Buya!! Malas sangat!!”
“eeee..I hate you Buya!” (sambil tenyeh-tenyeh kepala dia, then dia buat muka seposen..hahah)

p/s- Love you so much Buya!





























iman nur aima

4 comments:

  1. Hehe..comel je buya ni.aku cuma asa freddy je sekaeang..balik pun sama tunggu dpn pintu.baru parking je dh dgr suara dia jerit2 tapi bila smbhyang dia mmg suka baring2 kat sejadah kan? Hehehe

    ReplyDelete
  2. huhu...kucing rupanya.... comel...comel...

    ReplyDelete
  3. Omg

    Buya memang super cute..

    Bulunya mcm arwah miau saya... wuwuwu...rindu!

    NA

    ReplyDelete