Friday, May 4, 2012

the moon

selain daripada menunggu bulan jatuh ke riba... aku juga ada banyak kerja gila yang lain untuk dibuat... 


ye selain kerja gila menunggu bulan jatuh ke riba... aku selalu sangat dengar lagu the moon oleh the swell season dan aku akan senyum sendiri macam orang gila... SELALU.


aku juga suka tangkap gambar the moon dan aku akan sigh separuh gila sebab camera aku sangat la gilerrr tak best untuk tangkap gambar yang jauh seperti tangan ini cuba mencapai bulan dan bintang. hattooii....




dan aku selalu juga tersenyum macam orang gilerr bercinta bila mengenangkan savannah, john tyree dan the moon. ENVY obviously.


dan sejujur dan ikhlasnya... bulan-bulan ini membuatkan aku separuh gila. but nevermind cause... i could always dream :)



p/s kalut-kalut cari M16 rifle...let shoot!

iman nur aima


No comments:

Post a Comment