Friday, November 16, 2012

lelaki yang aku faham

lelaki cuma ada dua masalah besar dalam hidup mereka:
1. duit dan 2. perempuan.


duit merangkumi harta benda, kereta, kerjaya, rumah dan tangga termasuk juga pakej percutian ke paris.
dan 
perempuan pula - merangkumi seorang perempuan. dua orang perempuan. dua tiga empat orang perempuan.


ye. aku faham benar sudah.
betulkan jika aku salah. no hard feelings sebab lagi jelas tak perlu disuluh - aku sukakan lelaki :)

*my jaw drop* tolak-tolak dagu, tutup mulut :P

iman nur aima

16 comments:

  1. 2 maksud kah the malay male? sama ada aku straight dalam menilai atau orientasi aku straight. alhamdulillah, aku straight :)

    ReplyDelete
  2. <----- untuk lelaki ini

    beranggapan bahawa masalah itu sebenarnya bukan masalah tetapi kadang menjadikan sesuatu yang bukan masalah sebagai masalah kerana mahu mencabar diri sendiri

    ReplyDelete
  3. Aiyakkk... hensemnya lelaki tu. Agagaga.

    ReplyDelete
  4. Pak Lang - cabar diri untuk ukur kemampuan - typical guy dan seharusnya lelaki seperti itu :)

    reenapple - itu ian somerholder, dia bawa watak vampire - damon salvatore dalam siri vampire diaries :)

    ReplyDelete
  5. Sebagai sa-orang anak laki-laki, aku setuju benar dengan dua masalah itu.

    -AsaSiaga-

    ReplyDelete
    Replies
    1. terharu kerana sa-orang anak laki bersetuju dengan aku :)

      Delete
  6. haa...i like this entry..nway...dont try to steal my damon salvatore..kui3...xhbis2...:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. pikaaahh...damon tu simbol seorang lelaki tuu..muka bnyk masalah tuu..haha

      Delete
    2. haaaa..xpa2...wlpun dia bnyk masalah n nmpk ganas..dlm hati ada taman~~<3

      Delete
  7. haha..
    masalah takkan tertukar beban..
    tp kita tukarkan kepada tanggungjawab..

    beratkan jadi laki..
    walaupun tak dpt sakit utk bersalin..
    tp susah tue..

    ReplyDelete
  8. senyum aja akak baca artikel kamu...

    ReplyDelete